16 februari 2012

tjejer i butiken

Just nu har jag två tjejer i butiken som provar massa klänningar! Även brudklänningar! Så roligt! Dom säger att dom kommit till paradiset!

Ögat är inte bättre...vet inte hur länge jag ska hålla på med salvan innan jag borde gå till läkaren igen...tycker att det borde blivit lite bättre efter 3 dagars användande, men inte det....suck

Ikväll kommer Fredrik hem! Längtar så! Har ju inte träffat honom sen i måndags kväll!

Allt går bra med hästarna i alla fall. Känns så härligt att ha hästar i stallet igen och den underbara doften! Men får inte glömma att det tar tid också. Än så länge har jag ju hjälp från lille Erik varje morgon och varje kväll.

2 kommentarer:

  1. Va roligt med sådana tjejjer,hoppas de shoppade loss & sedan rekomenderar butiken till alla sina vänner :)
    Men,så trist med ögat :( hoppas det blir bättre,jag hade så för ett tag sedan fast jag baddade enbart med ljummet vatten som Micke sa & det gick över på ett par dagar!

    Härligt med hästarna & doften,jag saknar det fortfarande ibland ~ Sött att lille Erik hjälper till,så duktig kille ~
    /Kram Kram

    Pst...Härligt att Fredrik kommer hem ikväll :)

    SvaraRadera
  2. ännu ett läkarbesök och nya ögondroppar då ögat bara blir värre o värre. Ja, tjejerna hängde undan 2 klänningar (tills slutet på månaden) och köpte en klänning. Tror helt klart dom kommer säga åt sina vänner att gå hit! Roligt!

    SvaraRadera