2 september 2012

Kläder och fika

I dag har jag haft mitt första Blingo party. Så roligt, så lyckat och massor av fina kläder! Jag beställde till både mig, Fredrik och barnen. Detta beställde jag:

Klänning till Bella

Klänning till mig

Rosa leggings till mig

Tröja till Erik

Tröja till Erik som Bella sen för ta över när han växt ur den

Tröja till Fredrik

Klänning till mig

Linne till mig

Längtar tills dom kommer på posten. Ser redan fram emot nästa Blingo party! Fanns ju SÅ mycket snyggt. Kolla gärna in deras kollektion här: BLINGO

Jag hade gjort världens godaste kladdkaka som vi njöt av efter visningen med en kopp kaffe till. Jag ska ju gå ner i vikt så jag nöjde mig med en liten bit. I morgon är det ju dags för vägning. Får se om det hänt något. Har ju fuskat en del denna veckan. Mitt fuskande:
Måndag: godis på kvällen
onsdag: glass på kvällen
lördag: pizza och popcorn
söndag: pizza plus en bit kladdkaka

Men har tränat två ggr. plus promenerat två dagar också. Hoppas att det gett lite resultat.

1 kommentar:

  1. Jaa,det var ett underbart Blingoparty & gott fika :)
    Jättefina kläder du beställde/Kram & Tack för en fin kväll!

    SvaraRadera