4 september 2012

bristningar och celluliter

Snart kvitt bristningarna och celluliterna! 

Jag har testat en lotion som ska hjälpa mot bristningar och celluliter. Jag har använt den nu till och från (efter jag duschat, vilket småbarns föräldrar vet inte sker varje dag) i fyra veckor och resultatet är otroligt!

Nu har jag fått upp hoppet om att jag ska kunna bli av med mina bristningar helt. Dom syns knappt längre! När jag blivit av med mammakilona så kanske jag vågar visa mig i bikini igen.

Så kan starkt rekommendera denna lotion. Testa den, du kommer bli glatt överraskad.
Säljes av http://www.bluecosmetics.se/


Kolla!!! Magen är snart fri från bristningar! (bilden tagen IDAG, ursäkta min tjocka mage)

För dig som vill gå ner i vikt, har gått ner i vikt eller håller på för fullt. Missa inte min nya blogg! Finns massor av inspirerande storys (redan! och mer kommer). 

4 kommentarer:

  1. Ah,kul att den fungerar :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan :) har denna lotin verkligen hjälpt mot bristningarna ? har dem försynnit helt ? Själv fick jag massa bristningar efter graviditeten !


    MVH Renee

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom har inte försvunnit helt (inte än) men mer än 70% av dom syns inte alls längre, och när jag känner över magen nu så är den mycket jämnare än innan. Hade väldigt djupa och stora bristningar innan. Såg hemskt ut. Nu vågar jag ju visa magen igen. =) Tycker denna lotion har gjort undervärk med min hud. Har även smörjt in ett fult ärr som jag har, och även det har nu börjat synas mycket mindre.

      Radera
  3. Hudbristningar försvinner väl inte helt å hållet?

    Jag har suttit och läst om behandlingar som förbättrar hudbristningar.

    På www.plastikoperationer.net/hudbristningar-behandling-bort står det om behandlingar som kan förbättra bristningar.

    Jag fick hudbristningar efter min graviditet, det ser verkligen hemskt ut och jag vill verkligen göra något åt det! Så jag ska nog testa Carboxy Therapy! Vi får se hur det går :) hoppas verkligen det blir bättre

    SvaraRadera