17 september 2012

Tävling om vikten!

Vägning och mätning idag!

Förra måndagen visade vågen: 73,6 kg
Midjans mått var: 90 cm

IDAG
visade vågen: 73,0 kg (-0,6 kg)
Midjans mått var: 86 cm (-4 cm)

Jag är väldigt nöjd med dessa resultat eftersom jag ätit massa bullar (typ 12 st) i helgen! Så trodde nästan att jag skulle ha gått upp i vikt! Måste lära mig att låta bli dessa frestelser! 

TÄVLING!

Nu gör jag som en annan bloggare gjort, vi tävlar om mina resultat!
Vinn fint silver smycke (halsband) med litet hjärta i.

För att deltaga i tävlingen gäller:

- kommentera detta inlägg med VAD du tror att vågen kommer visa för vikt på måndag 24:e sept. och vad mitt midjemått kommer att vara då. Skriv med din email adress också så jag kan kontakta dig om just DU vann.

- Den som på måndag varit närmast i både vikt och mått vinner halsbandet! Jag kommer lägga ut bild på vågen på måndag så ni vet att jag inte fuskar. =)

Lite hjälp: Förra veckan gick jag ner 1,2 kg, denna veckan 0,6 kg, vad kommer det bli nästa vecka? Va med och tävla! Lycka till.


Glöm inte titta in på min andra blogg med tips och inspiration för att lyckas gå ner i vikt, även en del goda recept på nyttig mat.
http://mammakilo.blogspot.se/

4 kommentarer:

  1. Tror vågen kommer visa 71 kilo och midja 81 cm.
    min mail lillamy85@hotmail.com.

    SvaraRadera
  2. Åh spännande... jag gissar på 72,4kg och 83cm Håller dock tummarna för att det rör sig mer på vågen och måttbandet ;)
    Mail:trollmams@gmail.com

    Massor med kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. jag gissar på vikt -3 kg (alltså 70) och midjemått -3 cm (83 blir det väl då =) Men håller med Trollmorsan =) Kramar

    SvaraRadera
  4. Svårt detta men gissar på 72kg & 82cm i midjan fast håller givetvis tummarna för mer :)
    Lycka Till & Kram från mig!

    SvaraRadera