27 september 2012

Who am I?

Kärt barn har många namn

Fick ett paket adresserat till:
Sara Hedenström
När jag väl skulle hämta ut det stod det i postens dator:
Madeleine Jonsson

- Ja, det är jag. Jag har många namn, säger jag lite ironiskt. 

Från Sara Madeleine Jonsson till:
- Sara Jonsson (landstingets namn på mig)
- Sara Madeleine Hedenström (skatteverkets namn på mig)
- Sara Hedenström (BonPrix namn på mig)
och Madeleine Jonsson (postens namn på mig)



Så vem är jag? Who am I? 
Vad jag vet så har jag bara ett personnummer i alla fall. Skönt det. 

Jag är en helt vanlig 30 åring, gift med två små barn. Bor i ett stort vackert hus och leker lyxhustru dagarna i ända. Vad jag vill göra med mitt liv vet jag inte än. Är med andra ord en ganska förvirrad hemmafru för tillfället som försöker gå ner i vikt och älskar att shoppa! 

2 kommentarer:

  1. Jaa,dé é lustigt detta med namn :)
    En gång fick vi ett vykort där adressaten var "De i det gulla huset längst ner på gatan" hihi...
    Men det kom fram/Kram Kram

    SvaraRadera