8 september 2012

Gjort och inte gjort

Saker jag INTE borde gjort igår:
- påpekat Fredriks bilkörning
- druckit vin
- ätit tacos kl. 21
- gått och lagt mig halv två

Saker jag BORDE gjort igår:
- kört mer än 15 min på crosstrainern
- gått en längre promenad
- skippat bullen
- bokat in en tupperware visning

Men nya tag idag! Började dagen med en protein shake från Herbalife (ca 200 Kcal).
Ska till Emelie på Living and Room party så hon bjuder säkert på fika, får försöka stå emot! På måndag MÅSTE vågen visa mindre! Är trött på att stå still i vikt....

3 kommentarer:

  1. Oj,var du uppe så länge!? Om du bokar in Tuppewereparty kommer jag mer än gärna :)
    Vi ses sen/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Har läst din blogg under en längre tid och jag är så impad över din vilja och ork. Du kommer en dag nå ditt mål. Med vilja kommer man långt:) lycka till:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag hoppas du har rätt. Ska kämpa vidare och försöka nå mina mål. Du är välkommen som läsare även i fortsättningen

      Radera