24 september 2012

Tävlingsdags igen!

Delmål med vikten

Jag har sagt att den 6:e oktober ska jag väga 70 kg och ha ett midjemått på max 80 cm!

Nu är det dags för er att gissa igen. Hur mycket tror ni jag kommer väga den 6:e oktober och vad kommer mitt midjemått ligga på då? 

Skriv en kommentar här med vad ni tror och er email adress. 
Den 6:e oktober kommer jag att lägga ut bild på vågen och måttresultatet här på bloggen. Den som är närmast vinner, och priset är en överraskning! =) 

Lycka till, både till er och till mig! 

9 kommentarer:

  1. Så svårt att gissa men...
    69,2kg & 79cm men självklart hoppas jag på mer/Lycka Tillkram

    SvaraRadera
  2. jag ska fundera lite innan jag lägger min röst =) När måste man senast gissa? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha.. jo jag tänkte att det var så men det kunde ju ha varit några dagar innan den 6:e.. jag är förvirrad.. men då vet jag att innan den 6:e ska jag lägga min röst =) Lycka till och massa kramar =)

      Radera
  3. Om det inte blir minst tre st som deltar i tävlingen så ställs den in tyvärr. Då får vi köra en annan tävling sen istället.

    SvaraRadera
  4. jag gissar på 70 kg och 78 cm och hoppas några med röstar nu =)

    SvaraRadera
  5. Tror på 71,3 kg och 81cm men givetvis hoppas jag du npr dina mål och springer långt under det mål du satt!!

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  6. Emelie s gissar på 71 kg och midjemått på 81,5 cm

    SvaraRadera
  7. Hej Madde! Vad roligt att se att du har funnit kraften och motivationen nu! Önskar dig verkligen lycka till i din viktresa. Jag lägger in en gissning på 69.8 kg och 78.5cm i midjemått.
    Hoppas hela familjen har det bra! Och att ni trivs nu när ni blivit hemmastadda i huset! kramar Sandra W Gustavsson

    SvaraRadera