4 september 2012

ja du....

Vägde mig igår...

Hade till min besvikelse inte hänt något alls. Vågen visar fortfarande 74,8 kg.....trots träning, promenader och halverade portioner. Suck....
Inte lätt det här!

MEN tappade inte motivationen helt denna gång. Började med en 5 km lång powerwalk efter frukost, sen på kvällen gick jag på ett body pump pass på gymmet. Så bara att bita ihop och kämpa vidare! Dessa kilon SKA bort denna gång! Får inte ge upp! 

På onsdag (i morgon) ska jag testa ett nytt pass på gymmet som heter bodyjam, ser jag fram emot med spänning. Man skulle förbränna ca 500 Kcal under detta pass. Snacka om intensivt! 

8 kommentarer:

  1. Det kommer...
    Ah,ett nytt pass - Bodyjam - det får du berätta mer om :)
    Ha en underbar dag/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. ps. Body Jam startar V40 :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. men enligt hemsidans schema ska det vara nu på onsdag (v.36) vad är det annars nu på onsdag kl. 17.30? =(

      Radera
    2. På höger om sidan står det Start V40, alla andra pass start v36, för jag förmodar att det är i Hjo du går :-) Tänkte bara så du inte går dit i onödan.

      Radera
    3. tack. Får bli spinning istället ikväll och invänta bodyjam till vecka 40. =)

      Radera
    4. Huvva, galning...Spinning!!! ;-) Men du ska veta att det bränner oerhört mycket fett.

      Radera
  3. duktig du är Madde som inte ger upp så lätt.. Stolt över dig!! Du kommer fixa detta.. Inga tvivel what so ever ang det. Många kramar och fortsätt kämpa =) Kramar

    SvaraRadera
  4. Mät dig vännen! Men du är så jävla duktig som ändå inte bara ger upp nu! Du är bäst!!
    Tack så himla mycket för halsbandet så himla fint och precis sånt som jag älskar också, hur viste du det? Massa kramar underbara du!!

    SvaraRadera