13 september 2012

Ett par mil

Jag har jobbat hårt denna veckan!

Räknade ut att jag gått ca 2,1 mil under fyra dagar! Känns super bra! Förhoppningsvis kommer det märkas på måndag också när jag ska väga mig igen.

Bjuder på lite bilder från min morgonpromenad idag.
Hjo är SÅ vackert! Känns underbart att vara tillbaka hemma igen.
Strandpromenaden i Hjo, så fint.
Och en liten goding som ALLTID ska ha sina händer i fickorna. Så söt!

I kväll blir det ett pass easyline på gymmet. Spännande. Har fortfarande träningsvärk i mina armar sedan passet i måndags. 

En glad nyhet:
I morgon är det FREDAG! Helgen är här!

3 kommentarer:

  1. Ja,det går man gärna i detta underbara soliga Höstväder :)
    Waoo,så vackra foto & så söt mormors Bella är hihi med händerna i fickorna/Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. så fina bilder:) och hoppas det märks på vågen på måndag:) kram

    SvaraRadera
  3. Va bra du är! Kul att du hittat motivationen nu :) Heja heja :)

    SvaraRadera