5 september 2012

träning och trotts

Dagarna börjar sällan bra...

Har en snart blivande 3 åring som har världens sämsta morgonhumör och trottsar så man blir galen. Brukar ta flera timmar innan han lugnat ner sig (slutat skrika på mig och bara vägra ALLT) och det äntligen går att byta blöja och ta på han kläder. Så jobbigt.

I kväll skulle jag ju testat bodyjam för första gången, men då jag sett fel (börjar inte förrän v.40) så får jag testa spinning istället. Har aldrig varit på ett spinning pass så det ska bli spännande att se om jag orkar. Har dessutom gått en promenad på 4,6 km idag. Känns bra.

Nu har jag precis målat lite på huset, lite små ställen där förra ägaren (som målade om hela huset) hade missat. Det var SÅ roligt! Ska be Fredrik köpa färg så jag kan måla hela vår stensockel på huset i morgon också. Sen är huset snyggare än snyggast! Lovar att bjuda på lite bilder när jobbet är gjort.

2 kommentarer:

  1. Härligt med Spinningpass ikväll :) & att måla stensockeln kommer bli superfint/Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Vad du är duktig vännen och vilken fin mage du fått!
    Förstår att du blir galen jag hade låst in mig och börjat gråta haha.
    Massa kramar

    SvaraRadera