30 augusti 2012

Kärleken är underbar

Så skönt att ha sitt på det torra

Jag är så lycklig att jag hittat rätt i kärlekens djungel. Fredrik är utan tvekan den rätta för mig. Vi har en otrolig förståelse mellan varandra, och är väldigt sällan osams. Om vi mot förmodan skulle vara oense om något så går det snabbt över. Vi kompromissar och delar på allt. 
För oss är inget omöjligt. Vi har genomgått så mycket tillsammans så jag är säker på att det inte finns något som skulle kunna skilja oss åt. Vi har växt tillsammans och kärleken är starkare än någonsin. 


Vi har bara varit gifta sedan 2011, men levt tillsammans som ett par sedan 2003. Jag ångrar inte en dag! Allt känns så rätt. Jag skulle inte byta ut Fredrik mot NÅGOT eller NÅGON. Han är helt underbar på sitt eget sätt, och jag ÄLSKAR det! 


Han är inte bara en underbar man, utan världens bästa pappa till våra goa barn. 
Puss på dig älsklig! Ser med spänning och glädje fram emot resten av vårat liv tillsammans.

3 kommentarer:

  1. Visst är den kärleken underbar! Att man växer starkare och vet precis vad man har tillsammans är verkligen underbart! Jag vet för jag är där med mitt Hjärta!

    Massor med kramar till dig och din familj!

    SvaraRadera
  2. Oooo...Visst är Kärleken underbar & jag är så glad över att du funnit den - Ni är så härliga tillsammans -
    /Kram på Er hela Familjen Hedenström :)

    SvaraRadera
  3. Oh vad fint skrivit jag känner samma för Alexander han är mitt liv, min man och mitt allt! Kan inte tänka mig någon annan som pappan till mitt barn.

    SV: Självklart får du göra det, kul att du gilla det!
    Massa kramar <3

    SvaraRadera