29 augusti 2012

Nya klänningar!

Har beställt två nya klänningar från Bonprix! 
När jag fått dom lovar jag att ta kort så ni får se, SÅ snygga!!! 

Idag ska jag på Zumba ikväll, för första gången. Älskar ju att dansa (ialla fall onykter) så hoppas att detta ska vara en träningsform som ska passa mig. Ser redan fram emot måndag då jag ska väga mig igen. Är så sugen på att se om mina ansträngningar kommer ge några resultat. 

Snart ska jag hämta barnen på dagis. Idag är första dagen dom är där ensamma full tid 9-14. Där också första gången dom ska sova på dagis efter lunch. Hoppas att det gått bra. Saknar dom här hemma. Är så tyst och tomt. Skönt på satt och vis, men ensamt. Får inga goa kramar och pussar, vilket både Erik och Bella är flitiga med att ge mig, varje dag. 






2 kommentarer:

  1. Då spännande med Klänningarna,du som jag gillar du klänning hihi...Ska bli roligt att se vilka du valt :)
    Förstår att det är tomt utan lille Erik & Bella hemma & de är ju små puss/kramisar!

    Ha en bra Zumbakväll :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Oh vad spännande väntar på att se dom!
    Förstår att du saknar dom men samtidigt skönt med lite egentid =).
    Ha en jätte trevlig kväll!
    Massa kramar <3

    SvaraRadera