10 oktober 2011

vägning och mätning

Ja, idag är det 8:e dagen med 30 Days. Jag har vägt och mätt mig till min besvikelse....
Vägde: 71.0  (100 g mindre än förra veckan)
Midjan: 87 cm  (1 cm mindre)
Mage: 102 cm  (1 cm mindre)
höft: 103 cm  (1 cm mindre)

Ska försöka undvika snabbmat o godis under denna veckan. Se om det kan hända lite mer på vågen till nästa måndag.

Mötet på banken gick sådär....tror inte dom kommer ställa upp och låna ut till mig tyvärr. Men får se på fredag då dom återkommer till mig igen. Men min känsla va inte bra alls.
Därför känner jag min ledsen och deppig idag. Vill helst bara krypa ner i sängen, men har två små barn som jag måste ta hand om. Fredrik kommer hem sent idag....så inte ens det har jag att se fram emot idag.

1 kommentar:

  1. En centimeter är ju alltid något!! Hoppas de ger mer resultat efter denna veckan! Håller tummarna!
    Åh så trist med banken... hoppas att din känsla inte stämmer och du får ett positivt besked på fredag jag håller tummarna även här!!
    Synd att Fredrik kommer sent idag, men önskar dig en bra dag!

    Massor med kramar till dig!!

    SvaraRadera