19 oktober 2011

Onsdag

Idag är det dag 17 med 30 days, ätit mer än hälften av pillerna nu.
Magen fungerar bra, men om jag går ner i vikt tror jag inte, har mumsat på ostbågar och chips tre kvällar i rad nu! Inte bra för vikten.

Idag ska jag åka och träna på Friskis&Svettis i Skövde. Ser jag fram emot.

Jag väntar också med spänning på besked från banken (igen!). Får besked innan veckan är slut. Hoppas verkligen dom ställer upp nu! Vill ju starta upp mitt företag och komma igång och jobba NU!

Igår lagade jag supergod mat, älgbiffar med mos, kantarellstuvning och baconlindade sparris! Så mumsigt var det! Idag får det bli något enklare mat, lasange tror jag.

1 kommentar:

  1. Åh jag håller mina tummar för att du får ett positivt besked. Skönt att få komma iväg och träna lite! Åh det lät ju underbart gott! Men lasange är ju också gott!
    Ta hand om er!

    Kramar till er!

    SvaraRadera