11 oktober 2011

30 Days dag nr. 9

Tisdag, Erik är hos dagmamman så det är bara jag o lilla Bella hemma. Inte min dag idag. Mådde SÅ dåligt i morse, känner mig fortfarande trött, huvudvärk och febrig... Usch! Men men, Får lägga mig tidigt i kväll så kanske jag är bättre i morgon. Hatar att vara sjuk.

Va så nyttig idag och åt äppelpaj med julmust till lunch. Inte bra för vikten, men man måste få unna sig lite gott oxå. Vi har så mycket äpple som mognat nu så något måste jag ju använda dom till. (kan ju alltid skylla på det i alla fall)

Har tänkt baka kanelbullar också, men vet inte om jag orkar det idag. Får ta det i morgon istället.

2 kommentarer:

  1. Ja ibland får man unna sig! Hoppas att du snart är pigg igen! Krya på dig!

    Kramar till er!

    SvaraRadera
  2. usch då inget skoj å va sjuk.. vi e oxå hängiga här tyvärr, men hoppas på att det går över fort... man måste ju unna sig såklart:) det e ju en jätte bra anledning att skylla på äpplena kommer ju bara ruttna annars:) kram

    SvaraRadera