13 oktober 2011

30 Days dag nr. 11

Torsdag, idag har jag fått mitt starta eget bidrag mer eller mindre fixat! YES!!! Värt att fira!

Jag bakade ju bullar i förrgår, vilket har gjort att jag ätit minst 4-5 bullar om dagen nu. Det kommer nog göra att mina resultat efter den här veckan mer troligen gått upp än ner tyvärr. Men men, jag sköter mig i alla fall med pillerna. Tar två på morgonen och två på kvällen. Kanske dom kan bidrag till att jag trots alla bullar inte gått upp i vikt i alla fall. Återstår att se på måndag då det är dags att väga o mäta sig igen.

Har fått 4 paket idag som jag beställt inför mitt kommande företag, så roligt och spännande! (om det nu blir något företag för mig, banken ger besked i morgon)

Nu sover båda barnen, så skönt att få lite lugn egentid så här mitt på dagen. Längtar tills Fredrik kommer hem!

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt att starta eget bidraget är klart! Fira är det helt klart värt att göra.
    Hoppas banken kommer med ett bra besked i morgon! Tack också för de söta korten du skickat!! Verkligen roligt att få se lilltjejjan så liten!! Ta hand om er!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera