4 oktober 2011

30 Days dag nr.2

Kan säga att min mage har aldrig mått bättre! Hade helt glömt bort hur det var att ha en mage som fungerar normalt! efter att haft magknip och diarre´i 3 veckor (VARJE DAG) så räknade jag inte med så stor förändring på magen, men där hade jag fel! Underbart!!!
Inte det enda som är bra med denna kur, känner mig redan smalare (fått knäppa ett extra hål i skärpet idag!)

Sen en sak till, nu börjar mitt arbete seriöst inför mitt egna företag som jag ska starta! Ska iväg och kolla på en lokal ikväll (igen) och mäta lite så jag vet vad för inrednings som passar och behövs! Så spännande!
Mer info om det kommer framöver....

Idag har Isabella varit på BVC för 10 mån kontroll. Hon hade gått upp bra i vikt och längd. Väger nu 8,6 kg och 71,5 cm lång! Stor tjej nu min älskade lilla buse!

2 kommentarer:

  1. Funderar oxå på att prova något sånt, om det fungerar så ska jag defenetivt testa:) jag som hållt tummarna, vad roligt att du kommer att kunna genomföra det:) oj så stor den lilla tjejen blivit då:) roligt att dom växer. kram kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att magen fungerar bättre nu!! Åh vad spännande det låter med eget företag!! Önskar dig stort lycka till!! Lilltjejjan växer på bra det känns ju skönt!
    Ta hand om er!

    Massor med kramar till er!

    SvaraRadera