6 oktober 2011

30 Days dag nr. 4

Idag har jag ont i magen, men det är bara mensvärk.
Kom iväg igår till Friskis&Svettis på ett 55 min pass. Kändes riktigt bra! Roligt va det också! Ska försöka träna både måndag och onsdag nästa vecka. Man blir så pigg och glad utav det!

För övrigt är allt som vanligt, Erik hos dagmamman, jag o Bella hemma. Bortsett från att jag blev överraskad i morse. Fredrik hade lagt en liten gullig lapp till mig i kylskåpet, även en inne på toa, plus en till supergullig lapp i bilen! Så romantiskt och gulligt utav han. Det gjorde ju så jag började denna dag med ett stort leende! Han är bara för underbar min man!

1 kommentar:

  1. Ja visst blir man pigg och glad när man tränar:) känner sig så nöjd efter åt:) Vad gullig han e din man:) Man blir ju glad hela dagen av sånt:)kram kram

    SvaraRadera