7 oktober 2011

30 Days dag nr. 5

Fredag, brukar alltid vara glad när fredagen kommer, men idag är jag ledsen, ensam och övergiven. Känns så i alla fall. Har ju barnen hemma hos mig, men känner mig ändå ensam.

Magen fungerar bra fortfarande. Bra piller dom där 30 days! Sen om det har gjort något på vikten, det får vi se på måndag. Jag hoppas ju att det har gjort det, men just ju känner jag mig tjockare än någonsin. Har ju mens nu, värsta mensvärken och svullen mage.

Kanske skulle ställa mig och baka något idag, kanske kan få mig på lite bättre humör. Har precis tänt en brasa i alla fall. Är ju så ruggigt höstväder ute idag.

1 kommentar:

  1. Usch den där mensen gör ju hela kroppen förstörd... inte roligt att känna sig ensamen...
    hade jag kunnat så hade jag ju gärna hälsat på dig idag men vi hade fullt upp hela dagen.. det kom hur mycket som helst... Gottit att baka:) e ju lite mysigt oxå.. kram kram hoppas du mår bättre snart... jag har en liten överraskning åt dig som väntar...

    SvaraRadera