31 oktober 2011

sjuk...

Måndag den sista oktober 2011, idag är jag sjuk. Har legat i sängen HELA dagen. Fredrik är hemma och tar hand om barnen. Usch...jag som mådde bra igår. Och idag skulle jag o Anna iväg och träna. Blir ju inget med det nu. Ska istället försöka orka se en film med Fredrik ikväll, och äta lite ostbågar!

Håller på att sluta röka (igen...). Idag är visserligen min första dag utan cigg, men en bra början! Måste se till att bli kvitt dom där ciggaretterna en gång för alla!

Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör. Har fortfarande inte hört ett ljud från banken heller. Suck.....

1 kommentar:

  1. usch för å va sjuk.... å verkligen irriterande att banken aldrig hör av sig.. hoppas dom ger ett positivt besked nu när du fått vänta så.. krya på dig kram kram

    SvaraRadera