5 oktober 2011

30 Days dag nr. 3

Ja, kan säga att min mage fortfarande fungerar utmärkt!

Jag äter som vanligt, har inte tränat något än, men ska försöka komma iväg och köra ett pass på friskis och svettis ikväll, får se hur det blir med det. Beror på Anna, min vän, om hon orkar. Då hon förlorade sin pappa i cancer förra veckan så förstår jag henne fullt ut om hon inte orkar.

Själv sitter jag mest vid datorn idag, läser på lite från skatteverket och bolagsverket inför starten av mitt företag. (om det nu blir något med det, ska åter till banken nästa vecka för att se om jag får någon hjälp med finansen....)

På måndag ska jag väga o mäta mig igen, för att se om det hänt något under den första veckan med 30 Days. Vilket jag verkligen hoppas på!

1 kommentar:

  1. Usch stackars Anna... Vet inte vad jag ska skriva men du kan hälsa att jag tänker på henne om du vill.. Jag tycker det e spännande med din hemlis:) hihi.. kram kram

    SvaraRadera