4 juli 2011

En grå dag....

Nu är vi hemma igen efter en hel helg i Storfors. Vi har haft det så roligt och trevligt! Ätit gott och druckit gott vin. Men idag är vi inte pigga alls....
Fredrik är magsjuk, precis som lilla Bella som inte får behålla någon mat alls. Själv är jag febrig och HELT slut! Sov till kl. 14.30 idag! Och kan inte vänta tills jag får gå och lägga mig igen. Bara lille Erik som är pigg och frisk här.

Utställningen gick som förväntat, med tanke på att vi inte haft tid att träna någon utav hästarna, men en och annan Champion titel blev det till både hingsten Ove och vårt sto Honey.

Nu ska jag försöka orka ta hand om barnen, för att sen gå och lägga mig så snart dom somnat!

1 kommentar:

  1. Grattis till Championtiteln,kul!
    Såå synd att ni inte mår bra & mormors lilla "Bella"
    Puss & Kram, krya på er så hörs vi!

    SvaraRadera