30 juni 2011

snart bär det av!

Vilken dag det har varit idag! Sol och bad, egen bakade kanelbullar vid vattnet, grillen tänd och avnjuter en kall smirnoff Ice! Livet är bra underbart ibland.

I morgon bär det av mot Storfors. Tre utav mina hästar ska ställas ut:
Ove: min 2 åriga hingst
Glitz: mitt 4 åriga palomino sto
Honey: mitt 4 åriga fux-skäck sto

Ska bli så spännande, och framför allt roligt att träffa alla igen! Finns så underbara människor som håller på med miniatyrhästar! Hoppas vädret också kommer vara på vår sida, och att vi kommer hem med några vinster också! Håll tummarna för oss denna helg.

Barnen ska få en underbar helg hos farmor och farfar, där dom ÄLSKAR att få vara. Tror dom ser fram emot denna helg lika mycket som jag o Fredrik. (är så härligt att få vara barnlediga en hel helg!)

Ska ställa mig på vågen i morgon igen också. Förväntar mig inte att det har hänt något då jag inte tränat något denna veckan, inte heller brytt mig om vad jag ätit, helt enkelt njutit av livet nu. Men nästa vecka ska rymd-dieten påbörjas, då hoppas vi att det kommer hända grejor!

Kram så länge

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för er i helgen. Skönt att få vara barnlediga! Njut! Ta hand om er!

    Mängder med kramar till er!
    // Din Syster

    SvaraRadera
  2. Oooooo,lycka till på utställningen & jag håller tummarna för bra väder!
    Tror jag det att godingar får det härligt hos Farmor & Farfar - Ha dert nu riktigt Gôtt -
    Psst..En kall "smirre" är ju inte fel ;)

    /Kraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Hittade dig genom Annmis blogg och vill önska dig lycka till på utställningen!

    SvaraRadera