27 juni 2011

Diet

Ja, nu har jag googlat runt en del och hittat en diet jag ska testa under nästa vecka. Den kallas Ryska Rymd-dieten och håller på i 7 dagar. Dom påstår att man ska kunna gå ner 8 kg på 7 dagar om man följer menyn till punkt och pricka! Så upp till bevis nästa vecka! Menyn såg helt ok ut, man fick äta en hel del, så jag hoppas jag slipper gå runt hungrig hela tiden. Kommer meddela er här om hur denna diet fungerar.

Midsommarhelgen har varit helt underbar! Kunde inte haft det varken bättre eller roligare! Tack till er underbara människor som förgyllde min midsommar!

Idag har jag påbörjat klippningen utav min hingst Ove. Är dags för utställning på lördag. Tyvärr ville Ove inte samarbeta med mig så länge så han är bara halvt klippt än så länge. Får göra resten ikväll eller i morgon. Först kommer hovslagaren på besök ikväll!

2 kommentarer:

  1. Önskar dig Lycka Till med nya Dieten...
    Härligt att Midsommar var underbar,det var vår mé ♥
    Nu kommer Ove bli riktigt vacker Hingst,hoppas utställningen kommer gå bra!

    Vi ses imorgon/Kraaam Morsan

    SvaraRadera
  2. Hoppas denna diet fungerar! Lycka Till!! En härlig midsommar har även vi haft! Det var roligt att träffas!! :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera