24 juni 2011

FÖRE och EFTER 6 mån

Idag har det gått exakt 6 månader sedan julafton 2010. Idag har jag ställt mig på vågen och läst av mina mått från måttbandet. Och detta är resultatet!

Denna bild sa jag att jag ALDRIG skulle visa för någon, men nu har jag ändrat mig! Ser så hemsk ut! Vill att folk ska se hur illa det var, hur tjock jag varit. Bilden är tagen 24 december 2010.


Tills idag har det hänt en hel del! Så här ser jag ut idag:


Detta är skillnaden:
Brösten: minus 11 cm
Överarm: minus 4,5 cm
Midjan: minus 17 cm
Magen: minus 15 cm
Höften: minus 9 cm
Låren: minus 6 cm

Vikten: minus 13,4 kg!!!

Idag väger jag 68,6 kg och jag känner verkligen skillnad! Men det är fortfarande en bra bit kvar att gå innan jag nått mitt mål, men det är bara att kämpa vidare. Känns bra i alla fall så här långt. Har 4 veckor kvar till bröllopet, så nu ska jag ge 100%, kanske försöka börja träna lite nästa vecka. ?? Denna senaste veckan har jag fuskat VARJE kväll, antingen ätit 4-5 kanelbullar eller kladdkaka med after eight till filmen på kvällarna....inte bra! Får försöka skärpa mig lite! 

Trevlig Midsommar på er alla! 

4 kommentarer:

  1. Oj oj oj det e verkligen skillnad från den första bilden:) ja dom bilderna var inte speciellt kul men men det e ju roligt att ha så man kan se skillnaden:) hihi.. ska nog kika på mina kort oxå å hoppas på att det syns nån skillnad:) hihi det e ju i alla fall 8 kilo skillnad:) du har ju varit super duktig du.. kämpa på jag ska börja kämpa snart igen riktigt hårt.. kram på dig

    SvaraRadera
  2. Oj,vilken skillnad!

    SvaraRadera
  3. Verkligen skillnad! Keep up the goood work! Du klarar det!
    Trevlig Midsommar till er också!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Jaaa,det är verkligen stor skillnad,bra jobbat!
    Ha en fortsatt underbar Midsommarhelg /Kraaaam "Morsan"

    Psst...Det är ju måtten som är det stora ju inte kilona om jag förstått allt rätt ;)

    SvaraRadera