22 juni 2011

En vanlig onsdag...

Ja, idag är det gråmulet, och det har kommit några små droppar på mig, men jag ska ändå ge mig ut snart och försöka få gräset klippt. Igår bakade jag kanelbullar till Fredriks förtjusning, och vi avslutade vårt X-Men maraton. Har nu sett ALLA fyra X-Men filmerna inom en veckas tid! Är lite besviken på vissa "fel" dom gjort i X-Men first class (alltså den allra senaste som visas på bio nu).
Nästa maraton får bli Star Wars med sina 6 filmer!

Ska gå igenom budgeten för bröllopet på fredag, känns som det behövs så vi inte står där i skiten sen med skulder vi inte kan betala. Att gifta sig är INTE billigt, det kan jag lova!
Oj, nu smög solen fram mellan molnen, dags att smita ut och starta gräsklipparen då! Återkommer i morgon för mer (o)intressanta inlägg. He He

2 kommentarer:

  1. Jaa,det ät grått här mé idag,men sååå gôtt med Kanelbullar - kommer på fika ;) -
    Nää,Bröllop kostar en heldel!Håller tummarna för att budgeten blir bra...

    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Roligt att du börjat blogga! Det är bäst att passa på med gräsklippningen innan det står som spön i backen.
    Ha det gott!

    Kram på dig!

    SvaraRadera