21 juni 2011

Väga för lite?

Efter ett litet besök på "Kissies blogg" bestämde jag mig för att starta min egen blogg. Kissie är by the way den där bruden från Stockholm som bara väger 46 kg och som kollapsade mitt på drottninggatan.
Jag är inte den person som har intresse av att bläddra igenom andras bloggar, men en person som kan anses av många att väga "för lite" går ju bara inte låta bli att läsa om. Att hon har STORA silikonbröst på den smala kroppen gör det ännu mer intressant.

Jag vill inte väga 46 kg, men varför inte 55 kg som jag vägde för 4 år sedan (när jag var 25 år och snygg, he he) innan barn var tilltänkta. Vi får se om jag någonsin kommer lyckas nå det målet, men jag kommer försöka. Lovar att lägga upp "före och efter" bilder här senare i veckan så ni alla får se skillnaden som blivit under dem senaste 6 månaderna!

2 kommentarer:

  1. Åh,dessa med Anorexia är såå svårt,har en go nätvän som ligger inne just nu och hon bloggar,fast...Aldrig om vikt då detta som hon säger "triggar andra sjuka" Hennes goa mamma bloggar oxå om hur svårt det är att ha en dotter på 26 år så sjuk,vill du ha deras bloggar?
    Säg till i så fall /Många kramar din mamma som tycker du är såååå fin som du är - Älskar Dig -

    Ses sen :)

    SvaraRadera
  2. Madde nån gång kommer vi till våra mål fast det tar lite längre tid än vi ville:) tror du inte det. man kanske måste ta en paus i all träning å så oxå för att orka kämpa igen. det e därför jag lagt det lite på hyllan orkar inte just nu:( men snart ska jag sätta fart igen. tycker du e grymt duktig som har kommit så långt som du gjort. kram kram

    SvaraRadera