20 juni 2011

Kämpar på inför bröllopet!

Den 23 juli sker det "STORA"
Då ska jag gifta mig med Fredrik Hedenström (äntligen)
Då vi fick vårt andra barn i december 2010 så kämpar jag nu inför bröllopet med att bli av med mina extra gravidkilon. Jag vägde 82 kg efter förlossningen (julen 2010)
Och när jag vägde mig i dag så stod vågen på 69,4 kg!
Nu råkar det bara vara 5 veckor (knappt) kvar till bröllopet, och min önskevikt var från början 60 kg, som jag nu har fått ge upp tyvärr. Men jag kämpar vidare och hoppas att några fler kilon ska hinna försvinna innan bröllopsklänningen ska på!

Kommer uppdatera här om hur det går, hur jag mår, om jag orkat träna, vad vågen visar och allt runt omkring. Har du "gå ner i vikt" tips att ge mig så är du välkommen!

2 kommentarer:

  1. Ska bli sååå härligt att gå på ert Bröllop *Längtar...
    Tycker du är otroligt duktig som tränat & gått ner såå mycket /Kraam din mamma

    SvaraRadera
  2. Du är duktig och att orken tryter är ju inte konstigt när man har hus, barn och i ert fall gård att ta hand om!

    Kram på dig!

    SvaraRadera