23 juni 2011

Hästar och annat

Ja, i morgon är det midsommar, innebär alltså att man kan säga att sommaren nu har kommit! eller?

Men, det är inte midsommar som bekymrar mig, vi ska bara ta det lugnt tillsammans med Fredriks föräldrar och våra underbart härliga barn. Det som bekymrar mig är NÄSTA helg. Då är det miniatyrhäst utställning, och min hingst, CS Royal Standing Ovation, vann hur mycket som helts förra året, men detta året är jag orolig för att det inte kommer gå lika bra. Jag har tyvärr inte haft varken tid eller ork att träna med honom, så han har egentligen inga muskler på kroppen. Jag tänker ändå ta med han till utställningen, men resultatet kommer nog inte bli det bästa. Känns väldigt tråkigt.

Här är min hingst, som jag by the way kallar för Ove.

För övrigt är det en SPÄNNANDE dag i morgon! Varje fredag väger och mäter jag mig för att se om det hänt något under veckan. Detta ska jag alltså göra i morgon! Ska se till att lägga upp "före och efter bilder so far" här i morgon också. Måste be min bättre hälft att ta ett kort på mig ikväll.

På lördag ska vi till Olstorp för första gången någonsin. Se om det går att ha roligt där! Vi blir ju ett stort gäng som drar dit, en HEL stor buss för att vara exakt!  Så spännande!

Nu räcker det för idag (tror jag)

2 kommentarer:

  1. Önskar Trevlig Midsommar & mångsa pussar & kramar till mormors små....
    Hoppas Olstorp blir kul på Lördag,har aldrig vart där heller *thihi*

    Det kommer förhoppningsvis gå bra nästa helg för vackre Ove,håller tummarna iallefall &...
    Oooooooooooo,vägning & mätning imorgon - Spännande - för dig/Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Vi ska också till Olstorp :) Hoppas det blir roligt och går bra på utställningen!!
    Ha det gott!

    Kram på dig!

    SvaraRadera