18 juli 2011

snart kommer dag D

Kan inte fatta att jag ska bli FRU Hedenström på lördag. Känns helt overkligt och underbart på samma gång. Jag ska GIFTA mig! Få bära brudklänning en hel dag! Denna dag har man ju tänkt på, fantiserat om och drömt om i många år. Men snacka om att få känna sig vuxen! sanslösa vuxen poäng på att gifta sig.

Alla förberedelser börjar falla på plats men jag hinner nog vara nervös så det räcker ändå.

Idag är jag utan bil....fast här hemma. Fredrik fick ta Saaben idag till jobbet då hans bil har punktering på två däck. Vilken otur, både för Fredrik, mig och ekonomin. Men sånt är livet tyvärr. Bara att göra det bästa av situationen.

2 kommentarer:

  1. Jaaaa,ser mycker fram emot ditt/ert Bröllop och mamma här kommer säkerligen bli nervös med ;)
    Nä,va synd på däcken :(
    Krama Mormors sötnosar och ha det så bra /Kram din mamma

    Pst..Grattulera Fredrik idag på Namnsdagen!

    SvaraRadera
  2. Ja tänk att nu är det inte många dagar kvar! det ska bli otroligt roligt att få vara med på er stora dag! Nervös ja det hinner du vara och det hör till ;) ta hand om dig nu!

    Mängder med kramar till er!

    SvaraRadera