11 juli 2011

möhippa

I lördags blev jag "tagen på sängen" utav några tjejkompisar! Jag anade INGET! Blev väldigt överraskad. Fick väcka barnen för dom skulle till farmor och farfar, vilket jag inte heller visste om!
Sen drog vi iväg till Tibro för en UNDERBAR frukost på cafe syster yster, sen Skövde för lite äventyrsgolf! Jag VANN! Yes! Men så roligt!
Efter golfen var det dags för lunch uppe på billingen med hela Skövde som utsikt! Anna hade gjort super god pastasallad. Mums!
Efter lunch åkte vi till Arenan för att bada i relaxen, oj oj oj vad jag skrattade! Bara tjejer i en pool....ni anar inte hur kul man kan ha! he he
Sen blev det Lips (kareoke spel till X-box) hemma hos Anna, lite mer vin....sen middag på Mangoos i Skövde! Då dök även Martina upp! Blev så glad för det!

Efter middagen fick jag i uppdrag att måla 4 tavlor som jag sen fick gå och sälja inkl. några Barbiefilmer (VHS om någon minns detta format??). Gick riktigt bra! Tjänade ihop ca. 200 kr som skulle gå till drinkar inne på Husaren i Skövde! Där jag mötte Fredrik och hans svensexa gäng! Blev så överlycklig när jag såg honom!!! Hade saknat honom mycket under dagen!

Oj oj säger jag bara, vilken dag vi hade! Stort tack till alla goa tjejer som va med och gjorde denna dag möjlig. Kommer jag ALDRIG glömma!

Nu till lite tråkigare saker...ska sälja alla mina hästar. Har en tuff period i livet just nu och känner att det inte fungerar med hästarna. Har varken tid eller ork så nu ska jag leta nya hem till dom. Sen får vi se om jag kommer orka, kunna och vilja starta avelsverksamhet i framtiden igen. Inget jag kan svara på idag.

Ikväll ska det bli film. Är SÅ sjuk idag.....har tappat rösten typ, hostar och har sån hemsk feber. Usch...Livet är bra orättvist ibland.

4 kommentarer:

  1. Låter som en underbar möhippa...synd de bytte datum och jag inte kunde vara med :( hemskt ledsen för detta!!
    Åh så trist att behöva sälja av. Men givetvis går ju familjen och ditt välmående i första hand! Ta hand om dig och din familj!

    Kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Möhippan visste ja om :)...
    Roligt att den blev såå bra & kul att du sålde lite ;)
    Förstår att du blev lycklig över att förenas med din Fredrik ♥ Härligt!

    Synd med hästarna men jag har full förståelse!
    Ha en mysig Fiolmkväll & krya på dig nu,ge Mormors sötnosar Puss & Kram mé /Kram Morsan!

    SvaraRadera
  3. Hehe ja det var verkligen en lyckad dag den blev bättre än jag trodde vi planerat den.. hihi... men skoj det hade vi minsann:) Syntes verkligen att du blev glad över diverse överraskingar som Petra, Martina och på kvällen din fredrik... hihi... så vi lurade dig allt lite smått:) hihi...

    Synd med hästarna men förstår dig du måste ju tänka på hur du mår och vad du orkar just nu.. det är inte lätt att ta hand om så många hästar med två små barn...

    Men hoppas att det löser sig till det bästa. Och att du hittar fina och bra hem till dom.

    Kram kram

    SvaraRadera