7 juli 2011

hästar

För er som undrar kommer här lite mer info om hur det gick på utställningen i Storfors. Detta var 3:e året i rad vi anordnade MHCE Sweden International Open i Storfors.

Mitt sto Moder Kay Ce Honey "Honey" fick en champion titel och en reserve champion.


Mitt andra sto Glitz N Silver "Glitz" fick en reserve champion titel


Min hingst CS Royal Standing Ovation "Ove" fick två Champion titlar och en reserve champion


Vi är nöjda, men tanke på att jag inte haft någon tid att träna hästarna detta året. Inte lätt när man har en tjej på 6 mån och en liten kille på 1,5 år. Fritid existerar inte här! 

Nu ska jag fortsätta med vitt vinglas, njuta av kvällssolen och bara ha det gott. I morgon ska jag våga ställa mig på vågen, men antar att jag istället gått upp i vikt. Kommer inte bry mig just nu om att prova den där rymd dieten....får ta det vid något bättre tillfälle. 

2 kommentarer:

  1. Åh,vilka fina foto och Grattis till titlarna!
    Det låter verkligen inte dumt med ett glasd vin i kvälls ☼ ska nog ta desamm /Kram och vi ses imorgon - Kul -

    Hälsa Mormors sötnosar och ge dem Puss och Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att få så mycket utmärkelser!!!
    Grattis till dom!

    Kram på er!

    SvaraRadera