14 juli 2011

klänningen

ikväll ska jag iväg tillsammans med min tärna och prova våra klänningar till bröllopet en sista gång! Sen ska dom sys in så dom sitter perfekt tills nästa vecka, då är det dags att hämta dom. Spännande!

Jag valde mellan två olika klänningar...men den ena gick var lite för liten, men funderar på om jag inte skulle prova den igen idag. Vore väl tokigt att bara en veckan innan bröllopet byta klänning, men skadar ju inte att prova i alla fall. Båda klänningarna är SUPER fina....men går ju inte ha båda heller!
(tyvärr kan jag inte lägga upp bilder på klänningarna här, Fredrik får ju inte se! betyder ju otur)

Barnen har varit som små änglar här hemma idag, hörde inte ett ljud förrän 9.00 i morse så jag fick sovmorgon. Nu sover dom båda lite, så lugnt och skönt. Har jag passat på att pyssla om hästarna en liten stund, och sitta här och skriva också såklart!

1 kommentar:

  1. Spännande med klänningen,min blev jättebra var ju hämtade den igår:)
    Så skönt med ZzzZZZ morgon!Ge mormors sötnosar puss och kram ♥...

    Ha det så gôtt och vi ses imorgon ju/Kram morsan

    SvaraRadera