21 juli 2011

förberedelser

Ja, nu är det fullt upp. Idag har jag inte haft en lugn stund. Men snart ska jag se till att få sova, har tyvärr fått feber, ont i halsen och huvudet....VILL JAG INTE HA nu när jag sk gifta mig på lördag!
Men först ska jag orka med morgondagen, då ska barnen lämnas, huset städas, blommor hämtas, genrep i kyrkan, duka upp och förbereda allt i lokalen inför bröllopsfesten, sen packa väskan inför bröllopsresan!

Ja, det blir att lägga sig nu så jag kanske mår lite bättre i morgon (hoppas, hoppas, hoppas)

Sen blir det tyst här på bloggen några dagar, men lovar att komma med bilder från bröllopet och sen även bröllopsresan som vi ser fram emot sååååå mycket!

Kram på er alla och håll tummarna för mig på lördag då jag ska bli FRU Madeleine Hedenström (höll på att skriva Jonsson först av ren vana...he he)

1 kommentar:

  1. Ååå,hoppas du piggar på dig,men det tror ja'....
    Håller såklart tummarna för dig när du nu ska bli lilla Fru Madeleine Hedenström ♥

    Ser fram emot foto från både bröllopet och resan/Kram din mamma!

    SvaraRadera