19 juli 2011

regn....

Idag var jag glad när jag vaknade av en klarblå himmel, då tänkte jag: Yes, dag kan jag få lite färg inför bröllopet, men icke då! Inom en halvtimme hade gråa moln dragit in och solen var förvunnen....
Nu regnar det....

Har varit i Skövde och hämtat bröllopskläderna. Känns så bra! Men börjar bli lite nervös nu. Inser ju nu när klänningen hänger här hemma att det är på riktigt! Nu ska det ske! Fru Madeleine...det ni!

Har fått bekräftat att två av mina miniatyrhästar ska flytta till Finland. Känns bra. Vet att dom kommer få väldigt bra hem och skönt att det nu bara är 3 kvar som ska säljas. (två har jag intresserade på så det kanske bara är en liten liten häst kvar nästa vecka)

Har bjudit in vänner på middag ikväll, hoppas att dom tackar jag. Vore trevligt, kunna tänka på annat än bröllopet en kväll.

2 kommentarer:

  1. Åh hoppas du får sålt hästarna även om jag förstår att det var ett svårt beslut att fatta! Roligt att bjuda över vänner hoppas de tackar ja och att ni får en underbar kväll! Ha det gott!

    Mängder med kramar till dig och din familj!

    SvaraRadera
  2. Vi har haft en ☼ utflyck såå härligt!
    Hihi Jaa nu är du snart Fru Madeleine Hedenström :)
    Härligt att du sålt hästar och till ett gott hem du känner till!
    Hoppas gästerna tackar Ja /Kraaaaam från din Morsa

    L♥ve You!!!!

    SvaraRadera