18 juli 2011

En speciell dag i historien

Idag är det inte vilken dag som helst för oss. Det är exakt 2 år sedan vårt hus brann ner till grunden och vi förlorade allt vi ägde. Idag tänker jag inte så mycket på det som hände, kanske bara en eller två gånger per dag. Det var en väldigt jobbig händelse som faktiskt fört med sig en hel del bra saker. Jag och Fredrik sattes verkligen på prov genom att leva utan hem (först i husvagn sen i en stuga utan kök på 30 kvm) och mitt i allt föddes vårt fösta barn. Denna tuffa situation har stärkt vårt förhållande otroligt mycket och fört oss närmare varandra än vad vi någonsin trodde var möjligt.

Det är även Fredriks namnsdag idag, mitt i fruntimmersveckan, hi hi

Har ägnat några timmar åt att skrappa ihop en gästbok till bröllopet idag, blev riktigt personlig och fin. Fösta gången jag provar på något sånt. Roligt va det också. Nu är det bara problemet med en polaroid kamera som måste lösas till bröllopet.

2 kommentarer:

  1. Oj har tiden gått så fort. tur ni har ett fint hus nu! Och ert läge är ju underbart!

    Mängder med kramar till dig och din familj!

    SvaraRadera
  2. Jaa,jag har allt tänkt på denna ofattbara händelse och jag gråter fortfarande men...Det känns såå skönt i mamma ♥ att se er idag!

    Grattis "igen" till Fredrik!
    Psst...Spännande med Egenscrappad Gästbok :)

    /Kraaaaaaaaam i go ☼
    Nu åker vi på Utflyckt!

    SvaraRadera