5 juli 2011

Det här med diet...

Som ni säkert redan förstår så har jag inte påbörjat Ryska rymd dieten än eftersom jag är sjuk. Men hoppas kunna må bättre redan i morgon för att börja denna diet. Tror den kan fungera riktigt bra, sen är fråga hur mycket man kommer gå upp igen veckan efter dieten är avslutad...

Bella mår fortfarande otroligt dåligt, får inte behålla någon mat alls, sover dåligt och är ständigt hungrig. Förstår henne fullt ut. Stackars lilla gumman. Hoppas det snart går över. Enligt läkare ska detta virus inte smitta oss vuxna utan endast barn, så lite skönt känns det i alla fall. Vill INTE ligga och spy i flera dagar!

Nej, igår skämde jag bort mig själv med onyttiga chips, tyckte jag förtjänade det när jag nu är sjuk. Men onödigt egentligen, om man tänker på vikten. Har mindre än tre veckor kvar till bröllopet nu. Tror inte jag kommer hinna gå ner mycket mer......tyvärr.

8 kommentarer:

  1. Förstår precis men stackars lilla goa Bella,mormors lilltös...
    Hoppas hon kryar på sig snabbt/Kram

    Psst...Det gjortde du rätt i att skämma bort dig lite ;) Man behöver det ibland *thihi*

    ( Du...Kolla in min länk i min blogg - Grymt - )

    SvaraRadera
  2. Fru Eriksson, ang. din länk...jag hade ärligt gjort det mycket bättre själv.

    Ja, Lilla Bella verkar vara lite bättre nu, har inte spytt på flera timmar, så nu håller vi tummarna!

    SvaraRadera
  3. Oj,hade du!!?? Så bra då kan du få teckna till mig *thihi*
    /Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  4. Tycker du gjorde rätt i å skämma bort dig lite:) det måste man få när man e sjuk för då känns livet så surt ändå just för stunden å då måste man ju skämma bort sig lite:) hihi.. Madde tycker du har gjort ett jätte jobb ändå med vikten tycker att du e gör fin som du är redan bara så du vet de.. Hoppas lilla bella blir frisk snart och att erik klarar sig från denna smitta. inget kul å ha sjuka barn... å inte vara sjuk själv heller för den delen. kram kram

    SvaraRadera
  5. Nu är jag frisk, och Bella har slutat spy i alla fall. Erik hade denna kräksjuka förra helgen så det är redan avklarat tack och lov. Nu hoppas vi att det dröjer LÅNGT tid innan någon här blir sjuk igen.

    Får se om jag orkar kämpa mer med vikten just nu. Mår inte så bra....

    SvaraRadera
  6. I know this if off topic but I'm looking into starting my own weblog and was wondering what all is required to get set up? I'm
    assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I'm not very internet savvy so I'm not 100% sure.
    Any tips or advice would be greatly appreciated. Kudos

    my page - top 10 products

    SvaraRadera
  7. My partner and I stumbled over here from a different page and thought I might as well check things out.
    I like what I see so now i am following you. Look forward to finding out about your web
    page yet again.

    Feel free to surf to my weblog: video reviews

    SvaraRadera
  8. Howdy outstanding website! Does running a blog similar
    to this take a lot of work? I've virtually no expertise in computer programming but I had been hoping to start my own blog in the near future. Anyway, if you have any ideas or tips for new blog owners please share. I understand this is off subject however I just needed to ask. Thank you!

    Stop by my blog post; only the best review

    SvaraRadera