27 mars 2014

Vikt och rökning...

Känner mig så duktig!

Vilka framsteg jag gör i livet! 
Januari, februari och mars, 100% rökfri! Och inte gått upp ett gram i vikt!
Nej....snarare tvärtom! 
I morgon ska jag väga och mäta mig efter att ha haft 4 veckor HELT utan snacks, godis och fikabröd. Jag har även gått promenader varje dag under mars månad. 
Tog bilder 1 mars.
Ska ta bilder i morgon.

Dags att se både på vågen, måttbandet och bilderna vad som hänt! 
För en godisgris som jag, som ätit onyttigt VARJE dag, chips eller godis, kanske ostbågar eller gott hemmabakat fika i form av bullar, kakor och muffins med dricka till, så har dessa fyra veckor varit tuffa. Trodde aldrig jag skulle klara det, men det har gått över förväntan! 
Är så nöjd med mig själv både när det gäller rökningen och att avstå allt gott och onyttigt. 
Tänker nu fortsätta att undvika allt onyttigt, med undantag för lördagsgodis. 

Lovar att bjuda på resultatet och kanske även bilderna här i bloggen i helgen. 

5 kommentarer:

  1. så härligt vännen! Glad för din skull och stolt!! Kramar and keep up the good job =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen, jag ska försöka hålla igång tills jag nåt mitt mål, och lite till :) kram

      Radera
    2. Det vet jag att du kommer fixa!! Du har ju en helt annan motivation nu också samt att du märk att du inte gått upp utan ner tom utan att röka =)

      Radera
  2. Du Är riktigt duktig,Madde/Kram i morgonsolen

    SvaraRadera