21 mars 2014

Instängd!

Läskigt besök på sjukhuset!

Igår gjorde jag en Magnet Röntgen (MR), och jag lider inte av trånga utrymmen i vanliga fall. Att bli "ihoptryckt" och inkörd i denna maskin var läskigare än jag hade väntat mig. Att få ligga där inne i en hel timme utan att kunna röra sig, att vara så fast och instängd, det var skrämmande. Jag kunde inte slappna av. I början låg jag och skakade! Usch, det här vill jag inte göra om igen. Så skönt att det är överstökat!

Den ser inte så läskig ut.

2 kommentarer:

  1. Oj,en hel timme det var länge ...
    Jag har ju gjort MR Röntgen tre ggr men inte en timme fast det beror säkerligen på vad man ska göra för MR - Skönt att det är över & nu hoppas vi att svaret blir bra/Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Usch vad läskigt! Hoppas provsvaren blir "glädjande" om du förstår vad jag menar.. Många kramar

    SvaraRadera