17 mars 2014

Folk glor på mig...

Ser det så dumt ut?

Jag brukar sätta Erik och Bella i samma sulky när jag ska ut och gå, så länge det inte är en kortare sträcka, då får Erik cykla. 
Av någon anledning glor alltid folk på mig när jag är ute på promenad med båda barnen i vagnen. 
Ser det verkligen så dumt ut? Är det ingen annan som kommit på denna smidiga lösning? 

Jag är SÅ glad att detta funkar och att dem håller sams. Det gör så jag kan komma ut på lite längre promenader även när jag har båda barnen hemma (och ingen annan som kan göra mig sällskap).

Så här ser det ut på våra promenader:

Erik o Bella trängs i vagnen. 

2 kommentarer:

  1. Tycker det är en praktisk lösning! Slipper man ju lägga ut dyra pengar på en syskonvagn.. Speciellt när det är så "stora" så det eg inte behövs.. Låt folket glo, nått måste dom väl få ha o "skvallra" om om de nödvändigt måste..

    SvaraRadera
  2. De tittar nog för att ni är så söta ....
    Riktigt smidig lösning/Kram & 1000-tack för att ni kikade upp :)

    SvaraRadera