31 mars 2014

Fynden från Ullared!

Mina fynd, Ullared våren 2014!

Två långa linnen till mig: 49:- styck, örhängen nickelfria: 29:-, Klänning: 139:-

Jag köpte även en snygg sommarjacka, trosor, sockor och en luvtröja till mig själv. 

Eriks outfit, Byxor: 99:- och Skjortan: 79:-

Ny baddräkt till Bella: 79:-

Bellas outfit, Tröja: 49:- och Jeans: 19:-

Eriks outfit nr.2, Svarta Rebus byxor: 119:- och tröja 39:-

Erik fick även ett marinblått linne för 19:-.

Två sommarklänningar till Bella: 39:- styck, två linnen 29:- styck

3/4 leggings till Bella: 39:- och rosa tröja 29:-

Bella fick även några olika leggings och ett par rosa joggingbyxor. 

Hårmousse: 12:- och glans spray till håret: 3:-

Två: 8:-, schampo/balsam: 17:- styck, LdB lotion: 24:-, handkräm vanilj: 9:-


Mitt kvitto!

Ja, billigt är det rätta ordet, men slutnotan blir dyr då man passar på att handla så mycket. Utöver det jag listat redan så shoppande jag även:

- Påslakan, underlakan och täcken till båten

- Godis, ostbågar, nötter och kex

- Ajax skurmedel och Yes diskmedel

- Kaffe, vinbärsgele och bröd

- Bakplåtspapper, plastpåsar, plast o aluminiumfolie och kaffefilter

- Disktrasor, tops, OB, tandborstar och tandkräm

- Duschtvål och schampo till barnen

- Hårgele, hårolja, popcorn, Läkreol och kökshanddukar

- Sen även kaffemuggar till båten, lite smink och söta påskägg till barnen. 

En rolig men krävande resa. Vi var så trötta när vi kom hem. 
Nu kommer det dröja innan jag åker till Ullared igen. 

1 kommentar:

  1. Så mycket fint du shoppat & vilka härliga foto på Erik & Bella i nya outfits :)

    /Kram på Er!

    SvaraRadera