22 mars 2014

Starstruck!

Kända personer jag träffat

Och då menar jag inte de jag sett på håll, eller bara "gått förbi" utan kändisar jag faktiskt träffat, pratat med och de har pratat med mig tillbaka. Kanske till och med kramat. 

Magnus Uggla (med solbrillor inomhus såklart!) 

Mikael Persbrandt 

Janne Loffe Karlsson, (rolig gubbe, helt klart!)

Martin Timell, (full av humor och super trevlig!)

Johan Rensfeldt (sångare i Movits)

Alla grabbarna i bandet Liptones

Hjos egen kändis, Jakob Widen, (sångare i Neverstore) 

Lars Winnerbäck

Nu står det still i huvudet, vet att jag glömmer några...
ja ja, några kom jag på i alla fall! Alltid roligt med kändisar! 

Någon speciell kändis du träffat? 


4 kommentarer:

  1. Det var några & jag hade ingen aning om att du träffat Mikael Persbrandt & Magnus Uggla häftigt ...

    Jag har inte träffat någon kändis - Vad jag minns hihi
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Nyfiken vart har du träffat Mikael Persbrandt?=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Misstolk inte svaret nu, he he, men i en hotellhiss i Göteborg. =)

      Radera