28 mars 2014

Blommor och fest

Jag hade gett upp hoppet

Hoppet om att min avokadokärna jag planterade skulle växa upp. Nu efter ca 3 månaders väntan och vattnande så har det tittat fram! Så lycklig. Tänk va fånigt att man kan bli så glad över något så litet och egentligen obetydligt. 

Titta så söt den är, min avokado!

Sen köpte jag en ny blomma att ha i fönstret också. Vackert med lite "vårfärger" i hemmet nu. 

Rosa är vårens färg!

I kväll ska vi fira Mickes 50 års dag med en middag på Mangos i Skövde. Ska bli trevligt, mysigt och SÅ gott! Önskar er alla en riktigt bra helg! 


2 kommentarer:

  1. Men va roligt att din lilla söta Avokado tog sig ...
    Ja,Rosa är fräscht & det ska bli skojsigt & säkert gottit mé ikväll :)

    /Kram denna soliga morgon här i Hjo

    SvaraRadera
  2. Vill tacka för en trevlig kväll på Mangos en oförglömlig kväll och perfekt present Torreby here we comes hehe kram Micke med sin vackra fru Eriksson

    Hälsa Fredrik!

    SvaraRadera