29 mars 2014

Här kommer dem!

Bilderna jag lovade! 

Jag har under fyra veckor undvikit onyttigheter  som chips, godis, fika, nötter och glass. 
Detta kombinerat med promenad varje dag har gett resultat:

Vikt:  - 3,5 kg
Byst:  - 5 cm
Midja:  - 4 cm
Mage:  - 6 cm
Höft:   - 3 cm

Självklart får jag ju bjuda på en bild som bevis! 
Vänstra bilden är tagen 1 mars, högra bilden är tagen idag, 28 mars.
Ser ni vilken skillnad på magen det blivit på bara 4 veckor!?


Nu har jag bara ca 4 kg kvar till min målvikt. Känns gött!
Tills den 2 maj ska jag ha nått mitt mål! Då blir det att ta nya bilder för att lättare kunna jämföra framstegen och skillnaden. Man själv har ju lite svårt att se viktminskningen. 

4 kommentarer:

  1. Ja det är verkligen skillnad - Bra kämpat :)

    /Kram Mamma

    SvaraRadera
  2. Jag ser=)Bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. skit bra jobbat. så synd att jag inte hade tagit kort på mig innan jag startade. :( men får ju se skillnad framöver :) vi får kämpa vidare tills vi når våra mål :) kram

    SvaraRadera
  4. HÄRLIGT vännen!! Syns tydligt! Kramar

    SvaraRadera