2 mars 2014

Jag är ett freak!

Hör och häpna nu!

Detta är ett stort steg för mig, att våga erkänna, framför allt för mig själv! Men jag är ett:
KONTROLLFREAK! 

Kanske inte av den värsta sorten, men jag vill ha ordning och reda runt mig, tar gärna ansvar då det ger en känsla av kontroll. Planerar allt in i minsta detalj och GÄRNA i god tid! Jag har mina små påhittade system för det mesta, ett smart sätt som ska underlätta vardagen och se till så inget glöms bort eller slarvas med. Låter kanske inte riktigt klokt, men det funkar utmärkt för mig!

Så, nu var det ur världen. Jag har erkänt! 
Känns bra! 
Vad är DU för något slags freak?

2 kommentarer:

  1. Här har du en kontrollfreak=)Allt ska ligga på sin plats exakt som jag vill gör det inte det måste det ändras direkt:p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är likadan! Saker ska göras på "mitt" sätt och saker ska ligga där jag lagt dom. Blir irriterad om Fredrik plockat ur diskmaskinen och lagt saker i fel skåp tex. Men det är väl inget fel med att vilja ha ordning o reda runt sig? Bättre det än tvärtom ;)

      Radera