3 april 2015

8 veckor senare….

Vikten efter 8 veckor

Äntligen kommit över min platå! Here we go again! 

Vecka 8:
Vikten: 63,5 kg  (- 0,4 kg)
Midjan: 78 cm    (+-0)
Magen: 94 cm     (+-0)
Höften: 99 cm   (+-0)

Löpningen:
Har inte försökt mig på milen igen. Så mitt "rekord" står still.
Dagens personbästa: 10 km på 69 min
(Får se när jag försöker slå detta)

Dagens tanke:
Känns bra! Det är bara 400 g, men jag är så glad att något börjar hända OCH att det går åt rätt håll. Huvudsaken är att det rör sig neråt. Nu satsar jag på att gå ner minst 0,5 kg tills nästa fredag. Det innebär att mamma Madde får skippa påskägget detta år. Lite vin ska det bli i morgon, men inget påskgodis!


Totalt resultat under dessa 8 veckor:
Vikten: -4,3 kg
Midjan: -5 cm
Magen: -7,5 cm
Höften: -4 cm

1 kommentar:

  1. Som du "säger" Huvudsaken att det rör sig neråt &
    det kommer det att fortsätta göra ibland lite & ibland lite mer.
    Bra kämpat av dig,rökfri & allt :)

    Önskar er alla en riktigt Glad Påsk ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera