17 april 2015

10 veckor senare...

Vikten efter 10 veckor

Redan gått 10 veckor….tiden rusar iväg! Denna vecka blev det ett helt ok resultat!

Vecka 10:
Vikten: 62,3 kg  (- 0,7 kg)
Midjan: 77 cm    (- 1 cm)
Magen: 93 cm     (+-0)
Höften: 98 cm   (+-0)

Löpningen:
Har försökt mig på milen, fast på löpbandet!!! Gick grymt bra!!! 
Dagens personbästa på löpband: 10 km på 56:22 (SE BILD)
Dagens personbästa utomhus: 10 km på 69 min
(Får se när jag försöker slå tiden utomhus)


Dagens tanke:
Jag är nöjd i helhet med denna veckan. Igår och även idag har jag vilodag från all träning då mina smalben gör så ont. I morgon händer något spännande och roligt som jag ser fram emot. Inget som bjuder in till fusk eller onyttig mat (tack o lov). Nästa vecka vill jag att vågen ska visa 61 komma någonting. Bara kämpa på!

Wow, så nöjd! 10 km på under 57 min!

Totalt resultat under dessa 10 veckor:
Vikten: -5,5 kg
Midjan: -6 cm
Magen: -8,5 cm
Höften: -5 cm

1 kommentar:

  1. Inte illa 10km under 57min.Förstår att du är nöjd :)
    /Kram & ha en underbar helg!

    SvaraRadera