10 april 2015

9 veckor senare...

Vikten efter 9 veckor

Trots en massa fusk under påskhelgen så blev det minus idag! Så nöjd!
Har troligen träningen att tacka för det.

Vecka 9:
Vikten: 63,0 kg  (- 0,5 kg)
Midjan: 78 cm    (+-0)
Magen: 93 cm     (- 1 cm)
Höften: 98 cm   (- 1 cm)

Löpningen:
Har inte försökt mig på milen igen. Så mitt "rekord" står still.
Dagens personbästa: 10 km på 69 min
(Får se när jag försöker slå detta)

Dagens tanke:
Jag hade ju tänkt undvika påskgodis och liknande, men så blev det inte. Var orolig att vågen skulle visa plus idag, så blev otroligt glad när jag ställde mig på vågen! Träningen funkar riktigt bra nu. Sprang 5 km igår på 30 min och 52 sek. Så stolt! Målet är att springa 5 km under 30 min, och nu är det inte långt ifrån. 
I helgen får vi besök, detta kan lätt göra så både maten och träningen blir sådär, men ska försöka hålla fokus. 
Nästa fredag SKA vågen visa något på 62 kg!!!


Totalt resultat under dessa 9 veckor:
Vikten: -4,8 kg
Midjan: -5 cm
Magen: -8,5 cm
Höften: -5 cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar