8 april 2015

Flytande mat...

Diet Shake test!

Jag hade tänkt ersätta frukost och lunch med Svenskt Kosttillskotts Diet Shake i en till två veckor. Köpte två olika smaker, Choklad och en Blåbär/vanilj.

Igår drack jag en choklad till frukost och till lunch testade jag Blåbär/vanilj.
Måste säga att dessa kommer jag inte köpa igen. Båda hade någon lustig bi-smak som jag helt enkelt inte klarade av. Blev illamående av den och Blåbären drack jag inte ens halva! 
Dock måste jag ge shaken ett stort plus för konsistensen. Inget mjöligt alls, vilket jag aldrig varit med om på någon annan shake jag testat.

Nej, härliga Malin Liiv som kämpar så duktigt med sin viktnedgång fick köpa dessa burkar till ett bra pris. Hoppas dem hjälper henne att bli av med ett kilo eller två extra. (minst!)

Själv får jag hitta på något annat. Vad vet jag inte än. Kör vidare som vanligt här så får vi se på fredag om påskens godsaker har lagt sig som tung bomull runt magen!

Gårdagens lunch, lätt mjölk och pulver blandat.

3 kommentarer:

  1. e det där verkligen nyttigt?=(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett väldigt bra sätt att minska magsäcken på utan att svälta sig. Dessa shaker innehåller alla vitaminer och mineraler man behöver så man blir pigg och mår bra. Riktigt bra som mellanmål eller i samband med träning oxå. :)

      Radera
  2. Ett tips är sophiakuren.se

    SvaraRadera