24 april 2015

11 veckor senare...


Vikten efter 11 veckor

Oj oj, nu går vikten neråt! WOW!

Vecka 11:
Vikten: 60,9 kg  (- 1,4 kg)
Midjan: 77 cm    (+-0)
Magen: 93 cm     (+-0)
Höften: 97 cm   (- 1 cm)

Löpningen:
Har sprungit milen ute denna veckan igen! OCH slog mitt förra rekord med 7 min!!! 
Dagens personbästa på löpband: 10 km på 56:22 
Dagens personbästa utomhus: 10 km på 62 min (10 km på 69 min)


Dagens tanke:
Jag är otroligt nöjd med veckans resultat! Mycket bättre än vad jag vågat hoppas på. Nu har jag bara 1 kg kvar tills jag är UNDER 60 kg! Där har jag inte varit på 8 år!!!! Känns helt sjukt! Varje gång jag lyckats komma så här långt i min viktnedgång så har det alltid satt stopp! Jag har aldrig lyckats komma under 60 kg (inte på 8 år, som sagt) utan jag tappar alltid fokus i detta skede och börjar gå uppåt i vikt igen. Denna gången SKA det INTE hända! Denna gången ska jag komma till mitt mål, 58 kg!!! Så är det bara! Får bara inte ge upp!

Är lite nervös för helgen som ska tillbringas på hotell med frukostbuffé, både lunch och middag ute på restaurang med gott vin till. Hoppas verkligen inte denna helg kommer förstöra massor. 


Totalt resultat under dessa 11 veckor:
Vikten: -6,9 kg
Midjan: -6 cm
Magen: -8,5 cm
Höften: -6 cm

1 kommentar:

  1. Riktigt bra & så fin du är i Instabilden & ...Grym :)
    Ha en alldeles fantastisk helg nu/Kram Mamma

    SvaraRadera